Dia de l'Agent Comercial

La diada ha estat un èxit d'assistència i ha reunit un nombre important de col·legiats i col·legiades, representants de la col·legiació catalana, organitzacions empresarials i institucions gironines i catalanes. A la sala d'actes de la Fira de Girona s’ha dut a terme l’acte parlamentari, i han intervingut Pilar Pàmpols, presidenta del Consell de Col·legis d'Agents Comercials de Catalunya, Lidia Vidal, vicepresidenta segona de la Cambra de Comerç de Girona i membre del comitè executiu del Patronat de la Fira de Girona,  el president del col·legi de Girona, Lluís Font Mainegre.

0a480f79 153e 4b29 b14f 77908fa1a1b28ef1ec4e 838c 4153 8983 92542f0c4b40

Durant la celebració ha tingut lloc la VII Edició dels PREMIS COACGI’23

El guardó és un reconeixement a trajectòries professionals de col·legiats col·legiades de gran vàlua en els camps empresarials i comercials dins l’àmbit de la demarcació de Girona. Amb aquest premi, la corporació volem promoure la col·legiació i donar a conèixer l’activitat de mediació comercial.

Premi a la millor iniciativa comercial Grup Darnés-Disbesa, va recollir el premi la Sra. Susi Darnés, directora

General de Grup Darnés- Bmark.

Premi a la millor trajectòria professional i personal

Sr. Ernest Plana Larrousse, director general de Garatge Plana i president de la FOEG.

Diploma d’Or, als col·legiats que porten 50 anys col·legiats.

Enguany recau amb el Sr. Domènec Morera, fundador i director general del Grup Morera, president de la LLotja de Contactació de Girona, d'AECPA amic del COACGi, Morera, va rebre el Premi COACGI a la Millor Iniciativa Comercial, l’any 2018.

Ens acompanyat amb aquest dia tan especial, la MH. Sra. Anna Erra i solà, presidenta del Parlament de Catalunya, que ha estat la personalitat encarregada de lliurar el guardons als premiats, el Sr. Jordi Turull, la Sra.Gemma Geis, vicealcaldessa, quatre regidors de l'Ajuntament de Girona i la Sra. Marta Madrenas, membre del congrés dels Diputats d’Espanya, també han assistit als actes de celebració.

Donem les gràcies a les empreses que van col·laborar en dinar del dia de l'Agent Comercial

Gràcies