El Col·legi d'Agents Comercials torna a estar present a la Fira de Mostres de Girona

Us avancem algunes de les accions principals perquè pugueu participar en una nova edició imprescindible per als professionals del món de la venda a la fira multisectorial més gran de la província de Girona.

DIUMENGE  29  D'OCTUBRE: DIA DE L'AGENT COMERCIAL

El diumenge 29 d'octubre celebrarem el Dia de l'Agent Comercial, diada tradicional de trobada del nostre col·lectiu a la Fira de Mostres. Aquest any, un reunió de professió ben especial

12.00 Acte institucional - Sala de conferències. Palau Firal

Parlaments acompanyats dels col·legiats/des, així com de representants de la col·legiació i de les institucions gironines.

Lliurament dels diplomes d’Or 2023

Als companys amb 50 anys d’antiguitat col·legial

Acte de lliurament del Premis #COACGI 2023

Premi a la Millor Iniciativa Comercial

Premi a la millor trajectòria professional i personal

Pica - Pica / Dinar

DIMARTS 31 D'OCTUBRE:  XI NETWORKING PROFESSIONAL INTERSECTORIAL

El dimarts 31 d'octubre durem a terme la XI edició d'el Networking professional d’ocupació, que tindrà lloc a la sala de conferències del Saló de l’emprenedoria, al recinte de Fira de Girona (Pavelló principal. Planta 0). La Jornada posarà en contacte empreses de diferents sectors i professionals que busquen noves oportunitats laborals.

Així mateix durant els dies de la Fira de Mostres, el col·legi posarà a disposició dels col·legiats les plataformes d'ofertes de representació pròpia, Comercial Jobs i Portal d'Empleo.

Amb ganes de ser-hi, us hi esperem!